23 marca

3 STEPS TO PERFECT FACE – CONTOUR PALETTE z wibo

Jedną z moich ulubionych szaf w Rossmannie jest wibo. Dlaczego? Bo mają bardzo tanie kosmetyki, które są dobrej jakości. Idealne na co dzień i dla osób, które zaczynają swoją drogę z makijażem.

Dziś chciałabym opowiedzieć Wam trochę o paletce do konturowania twarzy, która sprawdza się u mnie bardzo dobrze i uwielbiam jej używać, kiedy chcę osiągnąć bardzo naturalny efekt.




OPIS
Produkt ten składa się z trzech kosmetyków: bronzer, róż i rozświetlacz. Są one w formie prasowanej. Ma bardzo ładne, proste, czarne opakowanie oraz świetne lusterko, które jest naprawdę doskonałej jakości. Paletka kosztuje około 20zł i uwierzcie mi, że za taką cenę jest to świetny produkt.



BRONZER
Ja bronzera używam aby delikatnie ocieplić swoją twarz, ale także do jej konturowania. Nakładam go pod kością policzkową oraz na czoło, skronie i dolną część żuchwy. Wpada on trochę w ciepłe tony i sądzę, że idealnie sprawdziłby się  dla karnacji ciemnej i oliwkowej. Jednakże ja posiadam bardzo jasną cerę i efekt po użyciu bronzera mnie zadawala. Nie jest on bardzo napigmentowany, wręcz przeciwnie-jest delikatny. Moim zdaniem to są jego dobre cechy kiedy chcemy mieć naturalny wygląd. Nie pozostawia plam i bardzo dobrze się rozprowadza. Można ciekawie i łatwo nim pracować na naszej twarzy. Nie zawiera żadnych drobinek i jest produktem matowym.

RÓŻ
Jeśli chodzi o ten kosmetyk, to jest on idealny dla mnie. Ma on trochę ciemniejszy, bardziej malinowy i chłodny odcień. Jednak nie jest to produkt matowy. Posiada delikatną złotą poświatę, co moim zdaniem jest bardzo ciekawe. Dodatkowo dodaje blasku naszej twarzy, ale nie jest to jakiś perfidny brokat. Uważam, że róż stwarza naturalny efekt zdrowej cery.  Nie jest on również  bardzo intensywnie napigmentowany, ale podobnie jak z bronzerem, dzięki temu można z nim ciekawie pracować.

ROZŚWIETLACZ
No i na koniec zostawiłam sobie wisienkę na torcie- rozświetlacz. Ten produkt jest fantastyczny. Tworzy bardzo delikatny połysk na twarzy. Nie ma żadnych drobinek brokatu, ani nie tworzy „mokrej tafli” (myślę, że wiecie o co mi chodzi J ). Dzięki niemu możemy nadać naturalny blask naszej skórze. Wszystkie moje znajome komplementują ten produkt, kiedy nałożę go na twarz. Ma on bardziej złote wykończenie, więc znów myślę, że idealnie nadał by się do nieco ciemniejszych karnacji.



MOJA OCENA PRODUKTU
Uważam, że jest to paletka godna polecenia. Spełnia swoje zadanie, ponieważ można nią bardzo dobrze wykonturować naszą twarz. Finalny efekt jest bardzo naturalny ale również wyjątkowy dlatego, że dzięki niej można nadać wrażenie zdrowej i pełnej blasku skóry. Nie jest to profesjonalny produkt, jednak za taką cenę myślę, że warto go wypróbować. Ja uwielbiam go nakładać każdego dnia.

A Wy co sądzicie o tej paletce ? Miałyście okazję go wypróbować ?

Wasza Weronika.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Poradniki Weroniki , Blogger